PUIG CAMPANA

Acceso a la zona

Agafar l'Autopista A-7 direcció Benidorm fins a la seua eixida 65-A Benidorm / Terra Mítica. Una vegada passat el peatge, prendre la CV-767 per a seguir les indicacions que ens portaren a Finestrat situat a uns 9km.

Ja a Finestrat seguir cap a la Font del Vaig moldre, on deixarem el cotxe si el nostre interés és escalar en la Paret Sud. Si el que desitgem és la Paret Oest, seguir des de la Font del Vaig moldre per un camí conegut com Camí de la Serra, més endavant hi ha una bifurcació que l'agafarem a la dreta per a ja deixar el cotxe des d'on s'albira tota la paret.

Descripción de la zona

Impressionant piràmide de roca, situat al nord de Finestrat, aquesta piràmide rep el nom de Puig Campana per la seua simil a una campana, arribant el seu cim a aconseguir 1408 metres d'altitud. En les seues parets podrem trobar una gamma àmplia de rutes, amb varietat d'estils i dificultat de les vies arribant ha aconseguir quasi vies de 1000 metres. La part més famosa pot ser la seua Espolón Central, i un dels seus encants pot ser el clima favorable quasi tot l'any.

Tipo de escalada
Clásica|Artificial
Tipo de roca
Caliza
Comarca(s)
Marina Baja (Marina Baixa)
Población
Dónde conseguir agua

En el pàrquing de la Font del Vaig moldre, podem repostar aigua. Aquesta font conté unes propietats exclusives en la seua aigua segons els habitants de Finestrat.

Otros datos de interés

Consultori Mèdic Finestrat: 96 5878360

Guàrdia Civil de Finestrat: 965878002

Altura máxima de las vías
Altura media
Orientación predominante de las paredes
Suroeste
Ubicación

38.589034, -0.205393

Bibliografía

MARTÍN FERNÁNDEZ, J. (2010). Senderos de la roca, guía de escalada de la provincia de Alicante. Alicante: Diputación de Alicante.