Comunicat sobre l'esport no professional en la Fase 0

Hui, dia 1 de maig, s'ha aprovat i publicat en el Boletín Oficial del Estado una Ordre per a l'autorització de l'activitat física no professional a l'aire lliure durant la situació de crisi sanitària ocasionada pel Covid-19.
    Administració
Departament de Comunicació

El Gabinet d'experts que durant l'inici de l'Estat d'Alarma ha estat treballant amb la informació i les conseqüències de les mesures que s'han anat marcant per part de les autoritats, ha redactat un comunicat amb la finalitat de poder informar a tots els Clubs, federats i federades sobre les últimes novetats recollides en l'Ordre.

Recomanem la lectura, no sols del comunicat, sinó de l'Ordre, per a qualsevol aclariment.

En aquests moments apel·lem a la paciència i el respecte, ja que la situació excepcional que estem vivint suposa un gran esforç de presa de decisions i concreció de mesures per part de les autoritats, i alhora per part de la Federació que ha de recollir aqueix treball i traslladar-lo al col·lectiu federat. D'igual forma, us demanem responsabilitat a l'hora de seguir les mesures que ens marquen, ja que del respecte de les mateixes i de la nostra constància dependrà que aquesta realitat millore i puguem viure una situació més normalitzada.

Durant els pròxims dies rebrem noves indicacions respecte a l'esport professional i altres mesures, per la qual cosa haurem d'estar atents i adaptar-nos en una labor col·lectiva.

La Vocalia de Seguretat i Salut, ha redactat unes recomanacions per a reprendre l'activitat, després d'aquest període de confinament. Pots llegir-les en el document que adjuntem a continuació.